VetNet Management

2.12 E-faktura

Opdateret den

Dette er en gennemgang af opsætningen af e-faktura, som skal sættes op inden det er muligt at lave e-fakturaer fra VNM.

Registrering i Nemhandel

For at lave e-fakturaer, kræver det at man har et funktionscertifikat, og nemhandel programmet.

Dette bestiller man via nemhandel.dk http://nemhandel.dk/vejledninger. Har man spørgsmål til bestilling og opsætning, har nemhandel en supportafdeling man kan kontakte.

Indtast firmaets (klinikkens) informationer.

Beskrivelse til følgende punkter:

1. OBS: Det er meget vigtigt at man ved CVR-nr. skriver DK foran nummeret. Det skal skrives med storebogstaver, og uden mellemrum

2. Ved ID nummer skrives 1

3. Man skal sørge for at Nemhandelprogrammet og VNM kigger i samme mappe. Du kan med fordel oprette en 'efaktura' mappe på C-drevet.
Tryk 'Søg' og find mappen, dernæst tryk på 'Vælg mappe'.

Afdelingsopdelt E-faktura

Afdelingsopdelt E-faktura

Man har mulighed for at lave e-fakturaer der er afdelingsopdelt. Ønsker man dette, sættes indstillingenrne under 'Afdelingsindstillinger'.

Start med at vælge den afdeling du vil udfylde med firma informationer. Disse informationer udfyldes på samme måde, som beskrevet under de globale indstillinger.

OBS: Eksportfolder skal altid sættes under globale indstillinger, også selvom man vælger at benytte afdelingsopdelt e-fakturaer.

Forrige Artikel 2.11 Email tekster
Næste Artikel 2.13 Online tidsbestilling 5.2