VetNet Management

8.1 Opret henvendelsesårsag

Opdateret den

Fra forsiden gå til Tidsbestilling - Henvendelsesårsag.

1. Angiv navnet på henvendelseårsag
2. Angiv aftalens varighed
3. Vælg om henvendelsesårsagen skal booke en opfølgningstid. I opfølgning sættes x antal minutter efter oprindelige aftale, i varighed vælges hvor lang tid opfølgningsaftalen skal booke og i årsag kan vælges en anden  henvendelsesårsag til opfølgningsaftalen.
4. Tilknyt en takeringsliste. Gøres dette, vil takseringsliste på forhånd være valgt når konsultationen startes.
5. Sagsstadie kan tilknyttes og et stadie vil automatisk blive tilknyttet aftalen.
6. Belastning kan sættes i det at aftalen er kompliceret og en belastning kan sættes således at en medarbejder ikke bliver overbebyrdet med for mange bookinger af denne karakter.
7. Tilknyt ressource, f.eks. waterwalker. På den måde kan systemet advare hvis en ressource bliver dobbeltbooket.
8. Giv kontaktårsagen en farve, hvis andet end standard farven ønskes.
9. Vælg om kontaktårsagen kun skal være mulig at vælge ved en bestemt art. OBS! Her kræves det at man i arbjedsgangen vælger patient inden henvendelsesårsag.
10. Såfremt man anvender integrationer, kan bookingen sende en rekvisition afsted til udstyret i bookingsøjeblikket.  
11. Typen kan sættes til inde eller ude. Sættes typen til inde, bliver aftalen vist i 'aftale fra kalenderen' i konsultationsoversigten. Vælges ude, vise aftalen ikke i 'aftale fra kalenderen' i konsultationsoversigten. Typen ude anvendes som regel ved stordyr, da aftalen foregår ude og ikke på klinikken.
12.Ving i Tillad SMS-reminder hvis aftalen som default skal sende en SMS til kunden. Ving af i kræver indlevering hvis aftalen skal sende indlevrings SMS ud i stedet for default tekst, og sæt standard indleveringstidspunkt. Ving af i kan bookes fra nettet såfremt henvendelsesårsagen skal være synlig i online bookingen.

 

Tryk på Gem for at gemme henvendelsesårsagen.

Send email

En henvendelsesårsag kan sættes op til automatisk at sende en mail til kunden.
Denne email sendes til kunden med det samme aftalen bookes, og ikke 24 timer inden ligesom SMS beskederne.
Funktionaliteten bruges til at informere kunden fx. om narkose og ligeledes kan dokumenter vedhæftes hvis kunden f.eks. skal udfylde noget inden de kommer.

Ving af i Send booking-info på mail.
Gå til fanebladet Email tekst og forfat brødteksten. Højreklik for at indsætte variabler.

For at vedhæfte en fil, gå til fanebladet Dokumenter, tryk på Tilføj og vedhæft et dokument fra computeren. Dette dokument bliver en vedhæftet fil i mailen.
OBS: For at vedhæfte et dokument, skal brødtekstne forfattes først, og tryk gem.

SMS tekst

Hvis der er vinget af i Tillad SMS reminder så er henvendelsesårsagen sat op til at sende default SMS tekst ud.
Ved at gå til fanebladet SMS-reminder, og fjerne deaktivere Brug standard reminder-tekst kan man skrive en helt specifik reminder tekst for netop denne henvendelsesårsag.
Indsæt variabler ved at højreklikke i tekstfeltet.

Forrige Artikel 7.10 Tandjournal
Næste Artikel 8.2 Opret bookinggruppe